Menu

Rituály pre vnútornú a vonkajšiu krásu

Home » Krása » Rituály pre vnútornú a vonkajšiu krásu - 11.2018

Starostlivé dotyky pohladia nielen telo, ale aj dušu. Podporujú vylučovanie hormónu lásky oxytocínu, ktorý vyvoláva pocity šťastia a zmierňuje symptómy stresu.

PÍLINGY: Krúživé pohyby pílingovou rukavicou zdola nahor podporujú prekrvenie.

MASÁŽ HLAVY: Päťminútová masáž hlavy počas umývania vlasov spraví dobre celému telu.

UVOĽNENIE: Nie vždy musí ísť o celkový kúpeľ. Často postačí päť až desaťminútová vlažná sprcha celého tela.

OLEJE: Po kúpeli natrite celé telo vonným telovým olejom, zababušte sa do župana a desať minút nerobte vôbec nič. To vyvolá malý relaxačný zázrak.

VYCHUTNAJTE SI RELAX: K tomu potrebujete predovšetkým pokoj, najmä prázdnu hlavu. Termíny a povinnosti odložte na neskôr. Teraz je dôležitý „Me-Time“. Tieto rituály prispejú k tomu, že vycítite potreby svojho tela a budete na ne reagovať.

DOPRAJTE SI ČAS: Dokonca aj z bežnej starostlivosti o telo sa môže stať rituál. Desať minút vedomého umývania, pílingu a natierania posilní pocit pohody.

Masáž tváre

Stres sa nám dostáva pod kožu, vraví sa. Máme tenkú kožu, a to doslova. Ak je toho na nás veľa, telo si nájde nejaký ventil. Často je nablízku práve pokožka. Predovšetkým na jeseň a v zime vnímajú mnohí svoju pleť ako veľmi citlivú. Malá masáž tváre sa postará o uvoľnenie počas dňa. Tým sa zmierňuje napnutie, vyrovnávajú sa vrásky a pokožka je sviežejšia. A masáže tváre vraj zlepšujú náladu. Všetko, čo na to potrebujete, je trochu oleja na tvár a chvíľku voľna.

Doprajte si masáž tváre každý deň a pleť sa vám odmení.

Ako na to:

  1. Predtým ako začnete, si silno pošúchajte obe dlane o seba, až kým nebudú príjemne teplé. Následne si ich položte na tvár.
  2. V dlaniach si rozotrite olej na tvár.
  3. Oboma rukami prejdite jemne od stredu tváre až k ušiam.
  4. Potom jemne pomasírujte uši, vychádzajúc od ušných lalôčikov až po koreň ucha.
  5. Na ošetrenie vrások na čele si položte dlaň krížom na čelo a jemne ju ťahajte do strany. Každou rukou opakujte trikrát.
  6. Na uvoľnenie svalov okolo očí prechádzajte plynulými pohybmi od koreňa nosa cez očnicový oblúk naspäť až po vnútorné očné kútiky.
  7. Ukazovákom a prostredníkom vytvorte V a prechádzajte prstami ku stranám pier tak, že dva prsty máte nad a dva prsty máte pod perami. Obe ruky pritom striedajte.
Hore
OKMehr Information