Menu

Bojovník proti celulitíde

Prísny program.

Home » KRÁSA » Bojovník proti celulitíde - 10.2017

Celulitída je u žien celkom prirodzeným javom. Môžeme však proti nej bojovať športom a špeciálnymi kozmetickými prípravkami.

Napriek zdravej strave a športu si celulitída môže nájsť každú z nás. Je to úplne normálne a súvisí to s tým, že ženské telo má sklon ukladať v sebe všetko, čo prijíma. Takmer každá žena začne mať na svojom tele v priebehu života celulitídu. Už len kvôli slabnutiu ženského tkaniva, cez ktoré na povrch preniká tuk uložený hlboko v tkanive.

V závislosti od fázy cyklu sú priehlbinky viac či menej výrazné. Každopádne celulitída nie je žiadna choroba, len kozmetický problém. Ak je tkanivo pevné a napnuté, pravdepodobnosť vzniku celulitídy sa znižuje. Šport pomáha. Koniec koncov, skoro ako s každým problémom. Jeho účinky môžeme podporiť rôznymi sérami, krémami a gélmi so spevňujúcim účinkom.

 Tip: Trénujte svoje fascie – môže vám to takisto pomôcť.

Produkty bojujúce proti celulitíde

BUCH TIPP alverde telový olej bio-citrón a bio-rozmarín

Olej. Po približne mesiaci s alverde telový olej proti celulitíde bio-citrón a bio-rozmarín sa cíti pokožka žiarivejšie.

BUCH TIPP Balea telové mlieko Q10

Krém. Okrem toho zabezpečí pocit pevnej pokožky Balea telové mlieko Q10.

BUCH TIPP Balea Bodyfit gél-krém proti celulitíde

Gél. Balea Bodyfit gél-krém proti celulitíde sa postará vďaka sile rias o väčšiu elasticitu.

Extra tip: Pre intenzívnejšiu starostlivosť sa zabaľte po nanesení krému do chladivej fólie na minimálne 30 minút. Členky, stehná a bedrá zabaľte do fólie o čosi pevnejšie. Tlak mám pôsobenie ako jemná lymfatická drenáž.

BUCH TIPP Balea Bodyfit masážna rukavica

Masáž. Vďaka Balea Bodyfit masážnej rukavici bude pokožka dokonale prekrvená a zabezpečí dlhotrvajúci pocit jemnej pokožky bez celulitídy.

 

Cviky proti celulitíde

S týmito tromi jednoduchými, ale veľmi efektívnymi cvikmi môžete predchádzať vzniku celulitídy. Opakujte dva až trikrát týždenne, alebo ich začleňte do svojho pravidelného tréningu.

Mostík

Ľahnite si na chrbát, chodidlá sú na zemi. Rolovaním sa zdvihnite do výšky a podsaďte panvu. Opakujte 30-krát.

Zdvíhanie nôh

Kľaknite si „na všetky štyri“. Zdvihnite pokrčenú pravú nohu nahor, narovnajte ju a vráťte do pôvodnej polohy. Následne nohy vystriedajte. Vykonajte 30 opakovaní na každej strane.

Bočné zdvíhanie nôh

Čupnite si do hlbokého drepu. Pri vstávaní presuňte váhu na ľavú stranu a natiahnite pravú nohu do strany. Cvičenie opakujte s druhou nohou. Vykonajte 30 opakovaní na každej strane.

Hore
OKMehr Information