Menu

Starostlivosť po športe

Doping pod prúdom vody.

Home » Krása » Móda » Starostlivosť po športe - 06.2018

Vďaka týmto tipom a sprchovým gélom už viac masáž po tréningu nebude nevyhnutnosťou. Tie najlepšie tipy na osviežujúcu sprchu po tréningu

Vždy v pokoji
Po športe naše telo potrebuje 10-15 minút na to, aby opäť znížilo obrátky a upokojilo sa. Ak to nebudete rešpektovať, budete sa po sprchovaní potiť ešte viac ako predtým.

Lepšia ako káva
Na osviežujúcu sprchu po športe sa hodia sprchové gély s vôňou mäty, rozmarínu alebo citrónu. Pôsobia energizujúco a povzbudzujúco.

Na schladenie
Horúce hlavy by mali siahnuť po sprchových géloch s chladivým efektom.

Vždy zľahka
Zabudnite na extra horúcu vodu! Príliš vysoká teplota vody narúša ochranný plášť pokožky a vysušuje ju.

Aaaaaaaach
Príjemne teplá voda uvoľňuje napätie a pomáha predchádzať svalovej horúčke.

Studená – teplá
Po tréningu dobre padne aj stará známa striedavá sprcha. Podporuje krvný obeh a posilňuje imunitný systém.

Tip na čítanie: Tu nájdete ešte viac o starostlivosti pri športe.

Hudobné osvieženie

Energický playlist pre extra dávku energie po športovom výkone

Hore
OKViac informácií