Active Beauty
Jumping: zamiluje si ho celé telo

Cvičenie na trampolíne 

Jumping: zamiluje si ho celé telo

Ľahko a zábavne spáliť kalórie na trampolíne, rozhýbať si celé telo a aj hlboký stabilizačný systém? S cvičením jumping to ide, ak ho ešte náhodou nepoznáte, zoznámte sa. 
Efektívne spálené kalórie a vyčistená hlava, to je jumping. Zapájate pri ňom naraz približne 400 svalov v tele, takže neostáva žiaden čas na rozmýšľanie nad bežným dňom. Zmierni napätie, príjemne unaví a nabije energiou – všetko vďaka pomocníčke mini-trampolíne. Pozývame vás na ňu, či už vám pohybové aktivity nie sú vôbec cudzie, alebo s nimi iba plánujete začať.


6 rýchlych faktov o jumpingu

1. Čo to je jumping?

Táto tréningová forma je efektívne cvičenie na trampolíne, pri ktorom sa kombinuje skákanie s aeróbnym cvičením. Vypotíte sa, rozhýbete svaly v celom tele a popracujete aj na svojej kondícii a rovnováhe. Nehovoriac o tom, že z hlavy vytrasiete všetky povinnosti a starosti, minimálne na chvíľu.


2. Ako to funguje?

Jednoducho. Pri jumpingu zohráva hlavnú úlohu mini-trampolína v mierne upravenej podobe: s držadlami, ktoré napomáhajú udržať rovnováhu.

3. Doma alebo medzi ľuďmi?

Jumping môžete absolvovať na skupinových kurzoch, alebo si mini-trampolínu môžete zaobstarať aj domov. Začať ale určite odporúčame pod dozorom trénerov. Na cvičenie podľa online sérií cvikov, ktorých je neúrekom, by ste sa mali vrhnúť, až keď zvládnete techniku pohybu.


4. Športovo a pevne na tele

Na cvičenie na trampolíne potrebujete pohodlné a ideálne priľnavé športové oblečenie. Cvičenie pozostáva z mnohých dynamických skokov, takže majte obuv, ktorá vám dá dobrú oporu. Nechcete si predsa vytknúť členok.


5. Skočte si za fyzickou pohodou

Jumping naozaj posilní celé telo. Energicky a celkom zábavne zapájate až 400 svalov, posilňujete výdrž, zmysel pre rovnováhu a koordináciu, trénujete hlboký stabilizačný systém – a spálite aj množstvo kalórií.  


6. Správne držanie tela je kľúčové 

Základom efektívneho a zdravého cvičenia je vždy správne držanie tela. Aby ste z cvičenia vyťažili maximum, dbajte pri cvičení na správny postoj:

Hlavu držte vzpriamene
Ramená ťahajte smerom dole
Napnite brucho
Panvu jemne podsaďte dozadu tak, aby ste však driekovú časť chrbtice príliš nepredkláňali
Dajte sa do mierneho podrepu